25 години с Astratex: Разгледайте еволюцията на нашето бельо

25 години с Astratex: Разгледайте еволюцията на нашето бельо

17 септември 2025 г.
От AstratexЗа бельото

Nikola Herčíková

Главен редактор

В Astratex вярваме, че комфортът започва още под дрехите. Ето защо познаваме света на бельото до най-малкия детайл. Знаете ли, че имаме и собствени марки и колекции? Нашите специалисти създават бельо и бански костюми, за да отговорят на вашите желания и нужди. Тестваме щателно всички продукти и ги носим с гордост.

От мострата до бестселъра

Дамското бельо е много повече от просто дреха, която не се вижда. То задава тона на целия ден, определя дали ще се чувстваме добре и уверени. При неговото създаване Вашата обратна връзка и опит са абсолютно ключови за нас. Ние създаваме бельото така, че да бъде красиво, удобно и най-вече наистина носимо. Знаем, че женското тяло се променя непрекъснато. Затова смятаме, че при нас винаги ще намерите точно това, от което се нуждаете. Astratex е място, където можете да изберете бельо и бански костюми за всякакви форми и размери. Но ние сме много повече от просто продавачи. Ние сме вашите водачи, съветници и надеждна опора във всеки един момент от всеки ден. Това е смисълът на Astratex. Ние се наслаждаваме на това и това е, за което живеем в работата си.

Не по-малко важен е и изборът на материи, които трябва да са качествени, за да бъдат удобни за носене, но същевременно и красиви на вид, за да подсилят цялостната визия на крайния продукт. „Трябва физически да докоснем и тестваме всички материали, за да проверим качеството им и да видим дали ще се съчетаят с планираната кройка. Избираме много внимателно, поради което обикновено се свързваме с няколко доказани доставчици“, казва Маркета Пашова, Development Manager.

Целият офис пробва

След като параметрите са съгласувани и материята е избрана, дизайнът отива при доставчика, който ушива първите мостри на продукта. След това те преминават през строг тест, който проверява не само дизайна и цялата технологична обработка, но и как приляга продуктът. Определяме как се държи материята след пране и дали продуктът отговаря на нашите строги стандарти. Взимаме бельото от офиса вкъщи и всяка от нас прилежно го носи. След това предаваме обратната връзка на отдела за разработка, който по този начин получава ценна информация за това как моделът приляга на различните размери и форми на тялото. Накрая решаваме какви ще бъдат размерните диапазони или съответно коригираме кройката. Докато всичко не стане абсолютно перфектно, коментираме, коригираме и дооформяме.

На този етап няма време за компромис. Всеки компромис от страна на нашите експерти ще бъде разпознат от клиента при крайния продукт. По време на разработката е важно всеки модел да бъде перфектен, а ако във фазата на напомняне има място за подобряване на дадения модел с някакъв функционален или дизайнерски елемент, те винаги ще се възползват от опцията. След поръчката, крайните продукти отиват в нашия склад. Оттам колегите изпращат няколко бройки, за да се направят снимки с модел. Снимките ще бъдат придружени с текстово описание, за да имат клиентите възможно най-добра представа какво купуват. „Когато всичко е готово, накрая проверяваме представянето на продукта и ако и то е наред, пускаме продукта в електронния магазин“, обяснява Маркета. „И тогава просто следим отблизо интереса към него“, добавя тя с усмивка.

Имаме големи планове за марката

Към момента марката Astratex включва сутиени, някои от които са дългогодишни бестселъри, бикини, жартиерни колани, колекции бански и нощно облекло за дами и господа. И марката ще продължи да се развива в други категории. Всяко ново попълнение изисква месеци работа, но благодарение на стриктния контрол на всяка стъпка, ние можем да застанем зад него на 100%.

Маркета Пашова

Developmnet Manager

Маркета е в модната индустрия вече над 20 години. Дълги години трупа опит във фирма Blažek, където отговаря за закупуването на материали и разработването и закупуването на аксесоари. Първоначално Маркета се присъедини към Astratex като купувач на дамско бельо, но скоро се премести в екипа на собствените ни марки. В него съчетава комуникацията с доставчиците, работата с числа и таблици, както и креативността, необходима при създаване на колекции и дизайна на нови продукти.