Създаването на сутиен, който хиляди жени ще харесат, не е шега, а е предизвикателен процес, който може да отнеме и цяла година. Нашите специалисти непрекъснато следят най-новите тенденции, имат поглед върху пазара на бельо и в същото време следят продажбите. Въз основа на това те създават колекциите за следващите сезони. Обратната връзка на нашите клиенти е ключова за тях. Благодарение на нея, те могат да проектират своите желания и нужди в областта на бельото. След като покупателният отдел разбере какво бельо обичат да купуват жените, следва определяне на специфичен дизайн на кройка и разработване на продукта, който се оптимизира и коригира до съвършенство. Обръща се внимание и на малките детайли, независимо дали става дума за сутиен, бански или например нощница. Освен това специалистите от покупателния отдел тестват бельото директно върху себе си, за да са сигурни, че ще бъде максимално удобно.
Не по-малко важен е и изборът на материи, които трябва да са качествени, за да бъдат удобни за носене, но същевременно и красиви на вид, за да подсилят цялостната визия на крайния продукт. „Трябва физически да докоснем и тестваме всички материали, за да проверим качеството им и да видим дали ще се съчетаят с планираната кройка. Избираме много внимателно, поради което обикновено се свързваме с няколко доказани доставчици“, казва Маркета Пашова, Development Manager.
Целият офис пробва
Когато параметрите са договорени и материята е избрана, дизайнът отива при доставчика, който ушива първите мостри на продукта. След това те преминават през строг тест, по време на който се проверяват не само дизайнът и цялата технологична обработка, но и как продуктът приляга към тялото. Проверява се и как се държи материята след пране и дали продуктът отговаря на строгите стандарти на Astratex. И когато всичко е абсолютно перфектно, ние се договаряме с доставчика, за да изпълни поръчката.
На този етап няма време за компромис. Всеки компромис от страна на нашите експерти ще бъде разпознат от клиента при крайния продукт. По време на разработката е важно всеки модел да бъде перфектен, а ако във фазата на напомняне има място за подобряване на дадения модел с някакъв функционален или дизайнерски елемент, те винаги ще се възползват от опцията. След поръчката, крайните продукти отиват в нашия склад. Оттам колегите изпращат няколко бройки, за да се направят снимки с модел. Снимките ще бъдат придружени с текстово описание, за да имат клиентите възможно най-добра представа какво купуват. „Когато всичко е готово, накрая проверяваме представянето на продукта и ако и то е наред, пускаме продукта в електронния магазин“, обяснява Маркета. „И тогава просто следим отблизо интереса към него“, добавя тя с усмивка.
Имаме големи планове за марката
Към момента марката Astratex включва сутиени, някои от които са дългогодишни бестселъри, бикини, жартиерни колани, колекции бански и нощно облекло за дами и господа. И марката ще продължи да се развива в други категории. Всяко ново попълнение изисква месеци работа, но благодарение на стриктния контрол на всяка стъпка, ние можем да застанем зад него на 100%.
Маркета Пашова
Маркета е в модната индустрия вече над 20 години. Дълги години трупа опит във фирма Blažek, където отговаря за закупуването на материали и разработването и закупуването на аксесоари. Първоначално Маркета се присъедини към Astratex като купувач на дамско бельо, но скоро се премести в екипа на собствените ни марки. В него съчетава комуникацията с доставчиците, работата с числа и таблици, както и креативността, необходима при създаване на колекции и дизайна на нови продукти.